
- 5 (11 نظر)
- 100% پیشنهاد شده
- 1 نوبت موفق
خدمات دکتر غلامحسین حسینی نژاد
- ویزیت و تشخیص جامع دهان و دندان
- درمان ریشه (اندودونسی) با تکنیکهای بهروز
- ترمیمهای زیبایی (کامپوزیت ونیر، بلیچینگ تحت نظارت)
- پروتزهای ثابت و متحرک (روکشها، بریجها، پروتز جزئی)
- درمانهای پریودنتال (جرمگیری، برداشت نیازمند جراحی جزئی)
- خدمات اورژانسی: ترمیم اضطراری، کنترل درد و عفونت
- خدمات کودکان: معاینه، پر کردن، آموزش بهداشت دهان
- درمان ریشه (اندو) با تجهیزات روتاری و تشخیص دقیق
- پروتزهای ثابت و متحرک (شامل روکشها و بریجها)
- درمانهای پریودنتال اولیه (جرمگیری، بروساژ و نگهداری)
درباره پزشک
آدرس مطب ها
- مطب شیرازتلفن مطب:07132******آدرس مطب:
شهر شیراز، بلوار زند، قبل از هتل پارس، ساختمان ظفر، طبقه دوم
نظرات کاربران
سوالات متداول
- چگونه نوبت دکتر غلامحسین حسینی نژاد را در دکتر فوری رزرو کنم؟
در دکتر فوری میتوانید در سریعترین زمان از دکتر غلامحسین حسینی نژاد نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبتهای آزاد دکتر غلامحسین حسینی نژاد در دکتر فوری فراهم است.
- چگونه از ثبت نهایی نوبت خود اطمینان حاصل کنم؟
پس از دریافت نوبت دکتر غلامحسین حسینی نژاد از وبسایت دکتر فوری پیامکی (sms) حاوی اطلاعات نوبت رزرو شده دریافت خواهید کرد که نشان دهنده ثبت موفقیت آمیز نوبت شما می باشد.
- هزینه ویزیت دکتر غلامحسین حسینی نژاد چقدر است؟
هزینه ویزیت دکتر حسینی نژاد با توجه به نوع نوبتی که از ایشان میگیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر غلامحسین حسینی نژاد در وبسایت دکتر فوری میتوانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
- آدرس مطب دکتر غلامحسین حسینی نژاد کجا است؟
برای دیدن آدرس و اطلاعت کامل مطب دکتر غلامحسین حسینی نژاد میتوانید به پروفایل و صفحه دکتر غلامحسین حسینی نژاد در وبسایت دکتر فوری مراجعه نمایید.
- آیا دکتر غلامحسین حسینی نژاد ویزیت آنلاین نیز انجام می دهند؟
با مراجعه به پروفایل دکتر غلامحسین حسینی نژاد در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین میتوانید تلفنی و یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
- تخصص دکتر غلامحسین حسینی نژاد چیست؟
دکتر غلامحسین حسینی نژاد دکتر دندانپزشک هستند و در زمینههای نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره متنی مراجعه کنندگان را ویزیت میکند.










من یه تصادف بد داشتم و دو تا از دندانای جلوم شکست. خیلی استرس داشتم که نکند بکننش. هر دکتری رفتم گفت باید بکشیم و ایمپلنت بزنیم که هم گرون بود هم زمانبر. آخرش یکی از دوستان که با مطبها آشنا بود گفت برو پیش دکتر غلامحسین حسینی نژاد تو شیراز. ایشون معاینه کرد و گفت قابل بازسازی هست، نکشیمش. یک روت کانال خیلی ظریف و بعدش یه روکش تمام سرامیک برام ساخت. باورم نمیشد دو تا دندون شکسته اینقدر شبیه دندونای خودم دربیان. الان دو سال گذشته و هیچ مشکلی ندارم. برخورد خوب دکتر و اینکه سعی کرد دندونام رو نگه داره نشون دهنده وجدان کاری بالاشه. حیف کاش زودتر پیداش میکردم. نظم مطبش هم بینظیره.
پدرم که ۶۵ سالشه و کلی دندان مصنوعی داشت، همیشه میگفت لثه اش درد میکنه و غذا خوب نمیجوه. چندتا دندانساز رفتیم، هرکی یه کاری کرد خوب نشد. تا اینکه یه متخصص سالمندان گفت ببرش پیش یه دکتر دندانپزشک حرفهای به اسم دکتر غلامحسین حسینی نژاد تو شیراز. رفتم. ایشون کلی وقت گذاشت و دید که پروتزهای قبلی تناسب نداره و لثه پدرم تحلیل رفته. یه پروتز جدید با پایه نرم طراحی کرد. پدرم که اولش شک داشت، بعد از یک هفته استفاده گفت خیلی بهتر از قبل شده. الان میتونه سیب هم گاز بزنه. تشخیص دقیق دکتر و توضیح کاملی که به پدرم داد، باعث شد اعتماد به نفسش برگرده. ممنونم از صبر و حوصله اش.
خودم چند سالی بود که از سفید بودن دندانام راضی نبودم، هر خمیری میزدم فایده نداشت. تصمیم گرفتم لمینت کنم. کلی تحقیق کردم، دیدم اکثرا از کار دکتر غلامحسین حسینی نژاد راضی بودن. رفتم شیراز. خیلی دقیق نشست طرح لبخند منو کشید. خودش شخصاً تمام مراحل رو انجام داد، از تراش تا قالب گیری. لمینتها رو که زد، من از نتیجه شوکه شدم. انقدر طبیعی و درخشان بود که دوستام فکر میکردن دندونای خودمه. راستی خیلی هم قیمت مناسبی نسبت به بقیه جاها گرفت. حالا هر جا میرم با اعتماد به نفس میخندم. اگه میخواید لمینت کنید، بدون شک برید پیش ایشون. نظم مطب و برخورد پرسنلش هم درجه یک بود.
چند وقت پیش یه دندون عقل داشتم که کج در اومده بود و کلی درد میکرد. دو تا دکتر رفتم گفتن باید جراحی بشه و خیلی سخت در میاد. ترسیده بودم. یه آشنا دکتر غلامحسین حسینی نژاد رو معرفی کرد تو شیراز. رفتم ویزیت، با خونسردی کامل گفت نگران نباش، من کلی از اینا کشیدم. جراحی رو انجام داد، در عرض نیم ساعت دندون رو درآورد و در حدی که من چیزی نفهمیدم. ورم و درد بعدش هم خیلی کم بود. حتی توضیح کامل روند درمان رو بهم داد که چطور مراقبت کنم. نتیجه گرفتن از درمان عالی بود و دیگه اون دردهای عذابآور رو ندارم. الان هر کسی رو میبینم مشکل دندون داره، دکتر حسینی نژاد رو معرفی میکنم.
واقعاً از بچگی از دندانپزشکی میترسیدم، تا جایی که تحمل درد خرابی رو داشتم ولی پیش دکتر نمیرفتم. یه شب درد عصب کشی انقدر شدید شد که دیگه طاقتم تموم شد. خواهرم گفت برو پیش دکتر غلامحسین حسینی نژاد تو شیراز، میگن خیلی با مهر و حوصله است. رفتم مطبش. از همون اول دیدم فرق داره. پرستارهاش خوشبرخورد بودن و خود دکتر اول کلی برام توضیح داد که چکار میخواد بکنه. عصب کشی رو انجام داد، در حدی که من حتی نبض بیحسی رو حس نکردم. کلی آرومم کرد. راستی مرتب بودن مطبش هم خیلی تمیز و ضدعفونی بود. حالا هر شیش ماه میرم چکاپ و دیگه نمیترسم.
چند وقت پیش برای کاشت ایمپلنت مراجعه کردم و با توجه به وضعیت استخوانیم دکتر برنامهای دقیق طراحی کرد. از برنامهریزی تا اجرای جراحی همهچیز حسابشده بود؛ قبل از هر اقدام همهٔ جوانب و ریسکها رو توضیح دادن و گزینههای جایگزین رو هم گفتن. بعد از جراحی روند بهبودی خوب پیش رفت و تیم مطب مرتب پیگیری میکردن. نکتهٔ مهم این بود که پروتز نهایی هم عملکرد خوبی داره و هم شکلش طبیعیست. از اینکه درمان منظم و طبق قاعده پیش رفت خوشحالم و به دوستانم هم معرفیشون کردم؛ برخورد حرفهای و تعهدشون قابل تحسین بود.
یه درمان ریشه پیچیده داشتم که قبلاً چند بار عود کرده بود؛ دکتر حسینینژاد با دستگاههای اپتیکی و دقت بالا کار رو پیگیری کردند. از همون اول حس کردم که ایشون دنبال رفع ریشهای مشکل هستن، نه فقط یه راهحل موقت. روند درمان مرحلهای بود و هر مرحله با توضیح کامل انجام شد؛ بعد از تکمیل کار هم پیگیری شد که وضعیت به چه صورته. الان درد ندارم و دندونم عملکردش بهتر شده. خوشحالم که با یه دندانپزشک بهروز و مسئول برخورد کردم؛ کیفیت مواد و دقت در کار برای من خیلی مهم بود و فراهم شد.
بعد از ورود یه ضربه تو بازی، یکی از دندونهام شکسته بود و نگران وضعیت زیبایی و کارکردش بودم. مراجعه کردم و دکتر با خونسردی معاینه کرد و گفت برای ترمیم گزینهٔ مناسب چیه. ترمیم کامپوزیتی انجام شد و بهصورت دقیق شکل دندان رو بازسازی کردند؛ نکتهٔ جالب این بود که رنگ و فرم خیلی خوب ست شد و کسی متوجه نیست که قبلاً شکستگی بوده. همچنین ایشون نکات مراقبتی مثل پرهیز از غذاهای خیلی سفت و نحوهٔ تماس در ورزش رو گفتند. برخورد صمیمی و توضیحات واضح باعث شد خیالم راحت باشه و سریع برگشتم به تمرین؛ از کار حرفهایشون ممنونم.
برای روکش دندانم مراجعه کردم چون یکی از دندونهام شکسته بود و دنبال یه کار باکیفیت میگشتم. دکتر حسینینژاد با دقت قالبگیری و انتخاب آناتومیک مناسب انجام دادند و پروتز نهایی خیلی طبیعی و راحت شد. چیزی که باعث رضایت من شد زمان گذاشتن برای تطبیق رنگ و شکل و همچنین آموزش در مورد نگهداری روکش بود. قبل از کار هم همهٔ گزینهها رو توضیح دادند و من با خیال راحت انتخاب کردم. الان غذا خوردنم راحتتره و از شکل ظاهری دندانم واقعا راضیام؛ برخوردشون حرفهای و در عین حال مهربانانه بود.
یه دندان عقل نهفته داشتم که بهم درد میداد و کار و زندگیم رو سخت کرده بود. معرفی شدم به دکتر حسینینژاد؛ قبل از جراحی همهٔ مراحل رو توضیح داد و نگرانیهام رو شنید. روز جراحی همه چیز خیلی حرفهای و منظم پیش رفت؛ تیم مطب هم پشتیبانی میکردن و بعد از عمل هم پیگیری داشتند که آیا درد دارم یا مشکل خونریزی. نکتهٔ خوبی که دیدم این بود که به مراقبتهای بعد از عمل توجه ویژه داشتند و ابزار و روشهایی معرفی کردن که دورهٔ ریکاوری راحتتری داشته باشم. الان بهبود پیدا کردم و مشکلم رفع شده؛ واقعاً از برخورد دلسوزانه و انجام دقیق کار راضیام.
راستش همیشه از دندانپزشکی میترسیدم، ولی تجربهام با دکتر حسینینژاد کاملاً متفاوت بود. وقتی رفتم برای یه پر کردن که پرترس به نظر میرسید، ایشون اول آرامش دادند و با حوصله توضیح دادن که قراره چه کار کنن؛ «ببینید، قدمبهقدم جلو میریم و هر جایی اذیت شدید بگید». حین درمان درد به حداقل رسید چون از بیحسی درست و زمانبندی مناسب استفاده کردند. نکتهٔ دیگه اینکه موادِ استفادهشده کیفیت خوبی داشت و ترمیم طبیعی و زیبا درآمد. پیگیری بعد از ویزیت هم انجام شد و مطب تماس گرفت که حال عمومیام چطوره. الان با خیال راحت میام و دیگه دندانپزشکی برام استرسزا نیست؛ ممنونم از دقت و مهربونیشون.