
- 5 (12 نظر)
- 100% پیشنهاد شده
- 0 نوبت موفق
خدمات دکتر احمد مودت
- تشخیص و درمان بیماریهای داخلی (قلب، ریه، کلیه، گوارش، کبد، غدد)
- کنترل و درمان دیابت، فشار خون بالا و اختلالات چربی خون
- بررسی و مدیریت بیماریهای مزمن مانند کمکاری یا پرکاری تیروئید
- مشاوره تخصصی در زمینه اختلالات گوارشی (ریفلاکس، زخم معده، IBS و ...)
- بررسی و درمان کمخونی و اختلالات خونی عمومی
- پیگیری تخصصی بیماران با نارسایی مزمن کلیه یا کبد
- ارزیابیهای دورهای سلامت بزرگسالان و سالمندان
- ارجاع تخصصی به همکاران فوقتخصص در موارد پیچیده
درباره پزشک
نظرات کاربران
سوالات متداول
- چگونه نوبت دکتر احمد مودت را در دکتر فوری رزرو کنم؟
در دکتر فوری میتوانید در سریعترین زمان از دکتر احمد مودت نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبتهای آزاد دکتر احمد مودت در دکتر فوری فراهم است.
- چگونه از ثبت نهایی نوبت خود اطمینان حاصل کنم؟
پس از دریافت نوبت دکتر احمد مودت از وبسایت دکتر فوری پیامکی (sms) حاوی اطلاعات نوبت رزرو شده دریافت خواهید کرد که نشان دهنده ثبت موفقیت آمیز نوبت شما می باشد.
- هزینه ویزیت دکتر احمد مودت چقدر است؟
هزینه ویزیت دکتر مودت با توجه به نوع نوبتی که از ایشان میگیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر احمد مودت در وبسایت دکتر فوری میتوانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
- آدرس مطب دکتر احمد مودت کجا است؟
برای دیدن آدرس و اطلاعت کامل مطب دکتر احمد مودت میتوانید به پروفایل و صفحه دکتر احمد مودت در وبسایت دکتر فوری مراجعه نمایید.
- آیا دکتر احمد مودت ویزیت آنلاین نیز انجام می دهند؟
با مراجعه به پروفایل دکتر احمد مودت در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین میتوانید تلفنی و یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
- تخصص دکتر احمد مودت چیست؟
دکتر احمد مودت متخصص داخلی هستند و در زمینههای نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره متنی مراجعه کنندگان را ویزیت میکند.










یک سال تمام بود که صبحها از خواب بلند میشدم با حالت تهوع و بیاشتهایی. دکتر گوارش رفتم، گفت رفلاکس داری و قرص داد ولی خوب نشدم. وزنم هشت کیلو کم شد. خواهرم که تو شیراز زندگی میکنه گفت بیا پیش دکتر احمد مودت، متخصص داخلیه و کلی بیمار بدحال رو درست کرده. رفتم. آقای دکتر با کلی حوصله همه چیز رو پرسید، حتی اینکه تو چه ساعتی میخوابم و چه فشارهایی تو زندگی دارم. بعد از چند آزمایش فهمیدن که مشکل از تیروئید نیست، از غدد بزاقی هست. یه بیماری خودایمن نادر که بزاق غلیظ میشد و باعث حالت تهوع صبحگاهی. داروی خاصی دادن که باور کردنی نیست، بعد از دو هفته صبحها با انرژی بلند شدم. واقعاً ممنونم از تیزبینی و آرامشش. هر کسی مشکل بغرنج داره، پیش دکتر مودت ببریدش.
پسرم ۱۶ سالش بود و هر ماه چند بار سردرد شدید میگرفت، طوری که از مدرسه میومد خونه. متخصص مغز و اعصاب میگرن تشخیص داده بود، ولی داروها جواب نمیداد. یه روز تصادفی رفتم پیش دکتر احمد مودت برای خودم، گفتم آقای دکتر یه نظر به پسرم هم بندازید. بعد از معاینه و کلی سوال، گفت سردردهای پسرت شبیه میگرن نیست، احتمال داره سینوزیت مزمن باشه. سی تی سینوس که گرفتن، پر از عفونت بود. دوره آنتیبیوتیک و شستشوی بینی که تموم شد، سردردهای پسرم هم تموم شد. من تعجب کردم که یه متخصص داخلی چقدر دقیق تشخیص داد، تخصصش فقط برای قلب و ریه نیست. نتیجه گرفتن از درمان رو که دیدم، همه خانواده مون پیش دکتر مودت رفتیم. خوشحالم که پیداش کردم.
مادرم دیابت نوع دو داشت ولی قندش با دو تا قرص کنترل نمیشد و مدام بیحال بود. یه دکتر عمومی بهش انسولین تزریق کرد که قندش افت میکرد و ضعف میرفت. خیلی ترسیدیم. یکی از آشناها دکتر احمد مودت رو معرفی کرد، متخصص داخلی در شیراز. ایشون بررسی کردن و گفتن مادرت نه دیابت تیپ دو که یه نوع دیابت نادر به اسم LADA داره که همزمان شبیه تیپ یک و دو هست. رژیم دارویی رو کامل عوض کردن و یه انسولین پایه با دوز کم تجویز کردن. الان شش ماهه قند مادرم عالیه و انرژیش برگشته. آرامشی که به من و مادرم دادن، وای از وقتی که توضیح دادن این بیماری شایع نیست ولی قابل کنترله. خدا رو شکر چنین پزشکی تو شیرازه.
من یه مدت عجیب و غریب عرق شبانه داشتم، شبها لباسام خیس میشد. لاغر شده بودم و همیشه خسته. دکترا یکی میگفت استرس یکی میگفت یائسگی. تا اینکه یه همکار گفت برو پیش دکتر احمد مودت که متخصص داخلیه تو شیراز و خیلی دقیقه. رفتم. ایشون اول کلی آزمایش عفونی و التهابی گرفتن. آخرش فهمیدن که من یه سل نهفته در غدد لنفاوی دارم که هیچ علائم ریوی نداشتم. شش ماه داروی سل خوردم و الحمدلله خوب شدم. اگه اون موقع تشخیص نمیداد، کمکم میرفت تو ریه یا استخوان. توضیح کاملی برام داد که چرا ممکنه سل بدون سرفه باشه. خدا خیرش بده واقعاً.
پدرم ۷۴ سالشه و از چند سال پیش ضعف عضلانی داشت، طوری که نمیتونست قاشق رو برداره. چندتا متخصص مغز و اعصاب رفتیم، گفتن ALS اولیه. خیلی ترسیدیم. یکی از پرستارا تو بیمارستان گفت یه شانسی امتحان کن، برین پیش دکتر احمد مودت تو شیراز. ایشون یه نگاه به پرونده کرد و گفت این علائم شبیه ALS نیست، احتمالا کمبود ویتامین خاصی داره. آزمایش دادن، ویتامین E بدن پدرم تقریباً صفر بود. بعد از سه ماه مکمل، تعادلش برگشت و میتونه غذا بخوره. تشخیص دقیقش باعث شد ما سالها بیخودی نترسیم. ممنونم از دکتر مودت که از کلی تخصصش استفاده کرد و ما رو نجات داد.
چند سالی میشد که فشارخونم با سه تا قرص هم خوب کنترل نمیشد. هر دکتری میرفتم یکی دو ماه خوب بود بعد برمیگشت سر جاش. یه روز خواهرم گفت برو پیش دکتر احمد مودت، متخصص داخلی تو شیرازه. رفتم مطبش. خیلی با حوصله نشست و از خواب و خوراکم پرسید، حتی اینکه چه ساعتی قرصها رو میخورم. بعد کلی آزمایش فرستاد، فهمیدن که مشکل از غده فوق کلیه هست، نه خود فشارخون. یه تومور خوشخیم کوچیک داشتم که هورمون ترشح میکرد. عمل که کردم، دیگه فشارخونم بدون قرص هم عادی شد. برخوردش عالی بود و کلی خیالم رو راحت کرد. نظم مطبش هم خوب بود، سر وقت نوبت منو راه مینداختن.
پدرم دارای سابقۀ فشار خون بالا و چربی خون بود و پیگیری منظمی نداشت. با راهنمایی دکتر مودت، یک برنامهٔ مرتب برای ویزیت و آزمایش گذاشتیم و رژیم غذایی مناسب دریافت کرد. الان سه ماهه که چربی و فشارش تنظیم شده و شفافاً میگوید برنامهٔ دکتر مودت باعث شده کمتر نگران باشه و کیفیت زندگیشون بهتر شده. حسن برخورد و پیگیریهای آنلاین هم تأثیر زیادی داشت.
به دلیل استرس کاری شدید، درد قفسهٔ سینه مداوم داشتم و کلی نگرانی سراغم میآمد. دکتر مودت نهتنها معاینهٔ قلب انجام داد، بلکه محور مشاورهای هم داشت. یادم میدهم چطور استرس رو مدیریت کنم، چطور تنفس عمیق کنم و از تکنیکهای آرامسازی استفاده کنم. الان هم دردها خیلی کمتر شده و هم استرس رو بهتر کنترل میکنم. ازشون ممنونم که انقدر حرفهای و در عین حال مهربون هستند.
ماجرا از این قراره که مادرم ناراحتی کلیه پیدا کرده بود و چند تا پزشک بردیمش، اما درمان قطعی نگرفت. وقتی دکتر مودت ویزیتشون کرد، با دقت آزمایشها رو مرور کرد و بدون عجله نسخه نوشت. بعد از چند جلسهٔ پیگیری، آزمایشها کاملاً بهتر شده و حالش پایدار مانده. دیدگاه انساندوستانهٔ ایشون خیلی برای ما آرامشبخش بود؛ انگار کنارش خانوادهای مراقب کنارش هست.
من مبتلا به دیابت بودم و مرتب قندم بالا میرفت. بعد از مراجعه به دکتر مودت، یک نقشهٔ غذایی ویژه و یک برنامهٔ ورزشی ملایم برام تنظیم کرد. همچنین شیوهٔ صحیح تزریق انسولین رو به صورت عملی آموزش دادند. الان دو ماهه که قندم در محدودهٔ مناسب قرار گرفته و احساس سلامتی بیشتری دارم. از برخورد صمیمانه و توضیحات روشن ایشون بینهایت سپاسگزارم.
مدتی بود درد معدهٔ مداوم اذیتم میکرد و با رژیمهای مختلف نتیجه نگرفته بودم. دکتر مودت ابتدا با دقت تمام شرح حال گرفت و نشون داد چقدر برایش مهمه علت اصلی مشکل رو پیدا کنه. بعد از چند هفته درمان ترکیبی، حال معدهم بهشدت بهتر شد و دیگه از غذا خوردن نمیترسم. همچنین یاد داد چطور به علائم بدنم گوش کنم و قبل از اینکه درد جدی بشه، اقدام کنم. واقعاً ممنونم از زحماتشون.
از اولین جلسهٔ ویزیت با دکتر مودت، متوجه شدم تفاوتش با دیگر پزشکان کجاست. نهتنها با حوصله گوش میدهد، بلکه بعد از تشخیص اولیه، یک برنامهٔ جامع داد که شامل دارو، اصلاح سبک زندگی و حتی تکنیکهای تنفس بود. من قبلاً با فشار خونم مشکل داشتم و تجربههای بدی از چند پزشک قبلی داشتم؛ اما حالا با وجود ایشان، فشارم تنظیم شده و دیگه دغدغهٔ همیشگی ندارم. رفتارشون طوریه که احساس میکنی واقعا برایت وقت گذاشتهاند و بهبودی تو براشون اهمیت داره.