
- 5 (11 نظر)
- 100% پیشنهاد شده
- 289 نوبت موفق
درباره پزشک
آدرس مطب ها
- مطب شیرازتلفن مطب:07132******آدرس مطب:
شهر شیراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان 490، طبقه دوم
نظرات کاربران
سوالات متداول
- چگونه نوبت دکتر سید معین الدین قطبی را در دکتر فوری رزرو کنم؟
در دکتر فوری میتوانید در سریعترین زمان از دکتر سید معین الدین قطبی نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی و متنی) بگیرید. امکان مشاهده تمام نوبتهای آزاد دکتر سید معین الدین قطبی در دکتر فوری فراهم است.
- چگونه از ثبت نهایی نوبت خود اطمینان حاصل کنم؟
پس از دریافت نوبت دکتر سید معین الدین قطبی از وبسایت دکتر فوری پیامکی (sms) حاوی اطلاعات نوبت رزرو شده دریافت خواهید کرد که نشان دهنده ثبت موفقیت آمیز نوبت شما می باشد.
- هزینه ویزیت دکتر سید معین الدین قطبی چقدر است؟
هزینه ویزیت دکتر قطبی با توجه به نوع نوبتی که از ایشان میگیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل دکتر سید معین الدین قطبی در وبسایت دکتر فوری میتوانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را ببینید.
- آدرس مطب دکتر سید معین الدین قطبی کجا است؟
برای دیدن آدرس و اطلاعت کامل مطب دکتر سید معین الدین قطبی میتوانید به پروفایل و صفحه دکتر سید معین الدین قطبی در وبسایت دکتر فوری مراجعه نمایید.
- آیا دکتر سید معین الدین قطبی ویزیت آنلاین نیز انجام می دهند؟
با مراجعه به پروفایل دکتر سید معین الدین قطبی در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین میتوانید تلفنی و یا به صورت متنی مشاوره پزشکی دریافت کنید.
- تخصص دکتر سید معین الدین قطبی چیست؟
دکتر سید معین الدین قطبی متخصص کلیه و مجاری ادراری هستند و در زمینههای نوبت دهی مطب و مشاوره تلفنی و مشاوره متنی مراجعه کنندگان را ویزیت میکند.










دخترم هشت سالشه، مدام میگفت وقتي ادرار میکنم میسوزه. چندین بار بردم دکتر اطفال، کلی آنتیبیوتیک خورد، خوب نمیشد. یه روز از مدرسه زنگ زدن گفت تب کرده و درد پهلو داره. ترسیدم عفونت رفته بالا. بردمش بیمارستان، پزشک کشیک گفت کاش زودتر پیش متخصص کلیه میبردی. شماره دکتر سید معین الدین قطبی رو دادن. رفتم پیشش. ایشون با یه سونوگرافی ساده فهمیدن که دخترم یه تنگی خفیف در محل اتصال حالب به مثانه داره که باعث میشه ادرار کامل تخلیه نشه و عفونت بگیره. یه عمل ساده آندوسکوپی انجام دادن و درستش کردن. الان شش ماهه دیگه هیچ سوزشی نداره. نتیجه گرفتن از درمان رو که دیدم گریه کردم از خوشحالی. دکتر قطبی آنقدر آروم با بچهام حرف زد که اصلاً ترس از عمل نداشت. واقعاً سپاسگزارم.
چند ماه پیش یهو دیدم ادرارم خونی شده. اولش فکر کردم شاید هموروئید یا چیز دیگه، ولی چند روز بعد تکرار شد. ترسیدم. بردم پیش یه دکتر عمومی، گفت شاید عفونته. آنتیبیوتیک داد خوب نشد. سریع رفتم پیش دکتر سید معین الدین قطبی تو شیراز. ایشون متخصص کلیه و مجاری ادراری هستن و کلی سابقه دارن. سونو و سی تی اسکن گرفتن، خدارو شکر توموری نبود ولی یه سنگ ریزه در حالب بود که اونجا رو زخم کرده بود. با یه روش سرپایی به اسم سنگ شکن برون اندامی، سنگ رو خرد کردن. بعد دو هفته دیگه اثری از خون تو ادرار نبود. اینکه آقای دکتر سریع تشخیص داد و من رو بدون جراحی بزرگ درمان کرد، خیلی برام ارزش داشت. ممنونم از خدا که به چنین دکتری دسترسی داریم تو شهر خودمون.
مادربزرگم ۷۸ سالشه، کلیههاش دیگه درست کار نمیکرد. دکترا گفتن باید دیالیز بشه. مادرم خیلی ناراحت بود. یه آشنا گفت یه شانسی امتحان کنید، برید پیش دکتر سید معین الدین قطبی. رفتم. ایشون با دقت آزمایشای مادربزرگ رو ورق زد و گفت هنوز امید هست، کلیههاش خیلی ضعیف شده ولی غیر فعال نشده. یه رژیم خاص و داروهای فشارخون و کم خونی تنظیم شده داد. خودش هر ماه ویزیت میکرد و داروها رو تنظیم میکرد. الان یک ساله که مادربزرگ بدون دیالیز داره زندگی میکنه. کراتینینش از ۷ به ۳ رسیده. نظم مطب دکتر قطبی عالی بود، با اینکه کلی بیمار داره ولی همیشه سر وقت ما رو راه مینداخت. برخورد خوبش با مادربزرگ طوری بود که اون هیچ استرسی نداشت. حرف ندارم.
پسر پنج سالهام از وقتی به دنیا اومده بود هر ماه تب میکرد و تو ادرارش چرک داشت. چند بار بستری شد. دکتر اطفال گفت شاید رفلاکس مثانه داره. فرستاد پیش دکتر سید معین الدین قطبی تو شیراز. ایشون متخصص کلیه و مجاری ادراری کودکان هم هستن. اول سونوگرافی از کلیهها گرفتن بعد یه نوع عکسبرداری مخصوص به اسم VCUG. فهمیدن که مثلاً پسرم رفلاکس شدید داره، یعنی ادرار از مثانه برمیگرده به کلیه. یه دوز کم آنتیبیوتیک پیشگیری و تمرین دفع درست تجویز کردن. الان دوساله دیگه عفونت ادراری نداشته و کلیههاش سالم مونده. من نمیدونم چطور تشکر کنم از دکتر قطبی. واقعاً آرامش رو به خونه ما برگردوند.
دو سال بود که هر چند وقت یکبار سنگ کلیه دفع میکردم و حسابی اذیت میشدم. رفته بودم پیش چند تا دکتر، هرکدوم یه قرص میدادن ولی باز عود میکرد. یک شب که درد گرفته بودم رفتم اورژانس، دکتر کشیک گفت باید ببینی چرا بدنت سنگ میسازه. معرفی کرد دکتر سید معین الدین قطبی رو تو شیراز، متخصص کلیه و مجاری ادراریه. رفتم پیشش. آقای دکتر خیلی دقیق از رژیم غذاییم پرسید، حتی اینکه چقدر آب میخورم. بعد یه آزمایش ۲۴ ساعته ادرار و سنگشناسی نوشت. فهمیدن که اسید اوریک بدنت بالاست. یه داروی ساده و رژیم کم پورین دادن. الان یک ساله دیگه سنگ نزدم. تشخیص دقیقش از همه دکترایی که قبلش رفتم بهتر بود. برخوردش هم عالی، اصلاً عجله نداشت.
من دچار نارسایی خفیف کلیوی بودم و میخواستم رژیم غذاییام مناسب باشد. دکتر قطبی نه تنها دارو نوشت، بلکه با تیم تغذیهشان جلسهای گذاشتند تا رژیم کم پروتئین و کم نمک دریافت کنم. همراه با پیگیری تلفنی، اکنون میزان کراتینین خونم ثابت مانده و کیفیت زندگیم بهتر شده. از پیشنهادات عملی و رفتاریشان سپاسگزارم.
مادرم دچار بیاختیاری ادرار پس از زایمان شده بود و اعتماد به نفسش بسیار کم شده بود. دکتر قطبی با معاینهٔ دقیق و آزمایشهای عملکرد مثانه، تمرینات فیزیوتراپی کف لگن و داروهای مناسب تجویز کردند. سه ماه بعد مادرم بدون مشکل کنترل مثانه دارد. دیدن شادی دوبارهٔ او برای ما ارزشمندترین لحظه بود. تشکر میکنم از تعهد و همدلیتان.
برای بررسی خون در ادرارم به سیستوسکوپی نیاز داشتم و استرس زیادی داشتم. دکتر قطبی با بیحسی موضعی کار رو انجام دادند و داخل مطب احساس درد نکردم. توضیحاتشان حین عمل و آرامبخشی کوتاه پیشرفت فرایند را قابلتحملتر میکرد. نتیجهٔ پاتولوژی خوشخیم بود و امروز بدون نگرانی زندگی میکنم. ممنون از دقت و همراهیشان.
من سالها دچار عفونتهای مکرر ادراری بودم و هر بار با آنتیبیوتیکهای عمومی درمان میشدم ولی دوباره عود میکرد. دکتر قطبی با کشت ادرار دقیق و آنتیبیوگرام تخصصی، داروی مناسب و رژیم نگهداری باکتریهای مفید را معرفی کردند. بعد از دو ماه، نه تنها عفونت قطع شد، بلکه دیگر آنهمه تکرر ادرار نداشتم. از اخلاق حرفهای و پیگیریهای ایشان واقعا ممنونم.
پدرم مدتی مشکل بیاختیاری و تکرر شدید ادرار داشت. به مطب دکتر قطبی رفتیم. با دقت معاینه و سونو انجام دادند و تشخیص بزرگی خوشخیم پروستات دادند. در جلسهٔ بعدی با لیزر هولمیوم، بدون درد و خونریزی پروستات رو کوچک کردند. الان سه ماهه که پدرم بدون عارضه به زندگی عادی برگشته. پیگیریهای تلفنیشان هم باعث شد هر سوالی داشتم، سریع پاسخ بگیرم.
من یکی از بیماران دکتر قطبی هستم که چند سال پیش سنگ کلیهام دردسرساز شد. ابتدا فکر میکردم باید تحت عمل جراحی باز قرار بگیرم، اما دکتر با یک جلسه ESWL بدون کوچکترین برش، سنگم رو خرد کردند. همون روز مرخص شدم و یک هفته بعد سنگها دفع شد. برخلاف تجربههای قبلی، نه درد شدید داشتم نه مدت نقاهت طولانی. از صمیم قلب از تخصص و خوشرویی ایشان سپاسگزارم.